Julafton igår

Ja nu va julafton över .. Jag hade i allafal en jätte bra dag igår ! Vaknade upp hos mormor , öppnade ett paket , en parfym super god ! Sen börja vi barn duscha och sminka oss , hade slapp kläder tills halv 3. Flätade michelles hår. Sen runt halv 3 så satte vi på oss kläderna vi skulle ha , sen kollade vi kalleanka ! Efter det åt vi. Blev rätt sugen på hårbollar under den middagen/lunchen. Sen kollade på vi filmer , väntade på karl bertil jonsons jul (?) stavning. Sen började vi öppna paket. Fick massvis med fina saker ! Ipod touch , presentkort, pengar , underkläder , halsdukar , smycken , godis , ugly betty box 2an och 3 an , har inte fått hem 2an än men den är beställd :) Sen fick jag massvis med hår produkter , bad saker och en kalender mamma gjort själv på internet jätte gullig. Hudprodukter ja massvis med grejer :) Är super nöjd i alalfall. Runt 12 åkte vi hem , då michelle följde med hem till oss, vi började kolla på en film och sen somna vi rätt sent. Vknade runt 11 . började kolla på ugly betty första boxen , och nu ska vi bada med alla fina bad saker , så vi hörs senare :) Äter och sover nog hos mormor idag . Men kisses på er , hoppas ni hade en bra julafton :)

Kommentarer
Postat av: Michaell

Iförra vem var det som sa så tror jag det var min kusin Adde

2009-12-25 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0