Tråkig blogg ? JAA !

Hej , slappt med uppdatering från min sida , inte bra. Men nu ska jag försöka komma igång igen verkligen , hur mkt jag än säger det. Ska verkligen försöka. Michelle och dom åkte hem i morse vid 10 åkte dom från mormor , jag sov hemma i natt. Vaknade kvart i 12 , sömntuta. Men det behövdes. Sen gick jag upp satte på datan och tv'n . Gjorde "frukost" och gosa med vovvsisarna. Vi hämtade hem min hund från djursjukhuset igår , hon åt ett grillspett dagen innan jul och har vart mkt sjuk , opererades och massvis , är abra så jävla glad att jag har kvar henne. Men idag ville mamma att jag skulle  vara hemma , annars hade jag åkt till älsklign som jag saknar. Menmen inge mer att göra åt det. Mormor och morfar kommer snart och fikar här , så ska plocka upp i mitt rum och damsuga lite Ska kolla egentom upgly betty första boxen , för snart kommer andra ! Då kommer det vara mkt film för min del , hela andra boxen och tredje och jag kommer aldrig tröttna ! Längtar. Men ska ladda in låtar på ipoden har bara gammla just nu så . Jag skriver senare . kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0