2010

Hejsan , första inlägget nu på år 2010 , känns sjukt konstigt att året gick så fort. Men skönt med nytt år ocg nya tag. Jag hade as kul på nyår , jag va med emma och borg . Orkar inte berätta allt vi gjorde men jag hade sjukt kul , bra slut på året och bra start på nya året om man säger så ! Men emma somna runt halv 6-6 och jag och borg somna runt7 , vaknade halv 3 i dag. Åt "frukost" och va sjutk seg. Men har städat rummet nu. Och kl är typ kvart i 1 och jag är inte ett dugg trött , det är sjukt . Jag har börjar vända på dygnet kommer nog sova länge i morgon. Ska ladda in låtar på ipoden och film , sen ska jag väl sätta mig isoffan och kolla på tv tills jag är trött eller ngt .  Kyssar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0