Konstig dag...

Hej har ingen stor lust att blogga men har inte skrivit sen i måndags  , så känner mig lite tvungen om man säger så. Min dag i dag har vart förjävlig men ändå bra typ. Men började med hemkunsap hade mjöl krig med max. Sen hände allt,  inget jag tar upp här. Men kan korfatta dagen med dessa ord :
*gråt i skolan
* Skratt för att borg börga gråta för att jag börja gråta
* Porr i fönstret när vi grät.
Ja det låter konstigt men ja.Tack Johanna Borg för att du finns där ! Det är helt underbart att ha dig på min sida. Glöm aldrig att jag älskar dig och finns för dig med. 
 Allt jag har och säga just nu ...


Kommentarer
Postat av: S A G A

haha okej :D

vad gör du då? :)

2009-12-10 @ 21:31:28
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0