Min helg .


 
(bilden har inget att göra med låten+ gammal bild)
Låten ger minnen , jag hoppas du förstår att jag saknar dig.....


Hejsan , har inte haft ngn lust att skriva alls i helgen så nu kommer det .

Fredag: Skolan sluta 20 i 3 , tog halv 4 bussen till älskling, va där vet inte hur länge vi tog bussen hem till mig , eller pappa hämta oss i gurra. Åt , sen kolla vi på film . Mös kanske (a) Men sen somna vi runt ? Vet inte vad 3 kanske?

Lördag : Vakna 9 av alarm gick upp duschade, sen gick jag och la mig igen med älskling , sen tog vi halv 12 bussen , jag gick av i ålstäket mötte upp Annelie , vi åkte ut till djurö , kollade på en kvart av borgs match , sen efter borgs match åkte vi hem till henne , hon duschade sen tog vi bussen till mölnvik , gick runt lite, satte oss på donken , sen runt 5 åkte vi och mötte Emma i vägskälet sen gick vi hem till mig, det gå bara fortfare och fortare att gå. Åt och hade allmänt kul . Lyssna på musik och sånt. Åkte till coop för att köpa godis mötte Ralle Micke och Filip där. Löst(?) mellan mig och micke nu typ. Sen åkte annie hem och jag borg och emma åkte till donken för att möta oscar och james men dom va så sega så vi åkte hem , kom hem runt 11 , va inne på datan jag och borg hade lite kul på msn .. Sen somna vi runt 1 eller 2. Galen helg med brudarna :D

Söndag : Vakna mitt i natten av att borg ligger och guppar sängen hahahahahha ! Hon sov så jag udnrar vad hon tänkte på. Men vi sov till halv 12 tror jag , vi gick upp och åt , emma åkte hem jag duschade. Sen åkte Jag och mamma och lämna av borg , och sen fortsatte vi till orminge till min moster , hon jobbar på lindex (?) Sen åkte vi till forum en sväng , sen hem. Lång dag nu äre no plugg som gäller , har no prov på tisdag.

HÖRS NGN ANNAN GÅNG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0