Tisdag


(BILD FRÅN NÄR KUSIN VA HÄR PÅ HÄSTLOVET)
Hej hur mår alla ? Själv är jag på topp humör fast är sjukt sjukt trött. Fick tillbaka våra spanska prov i dag , och vg på mig. Jag som verkligen va anti spanska ! Men det gick faktiskt bra och är stolt. Nu ska jag bara klara dom två matte proven nu torsdag och fredag och sen no provet på tisdag nästa vecka. Men med lite plugg ska det nog gå. Fick ju vg på mitt svenska prov oxå. Så är rätt nöjd. Men efter skolan va jag kvar till 20 över 4 och väntade på borg när hon gjorde svenska provet sen tog jag bussen hem , gick ut med hundarna och har just ätit , ska lägga mig i sängen och sätta på en film och plugga lite matte , men jag vet inte om jag skriver mer i dag får se.
Men vi hörs allfall ngn gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0