Tisdaaaaag

 
Hej , dagen ändrades lite . Men ja jag hade musik första lektionen , det är kul nu faktiskt .
Sen hade jag no läxförhör , gick väl sådär ...sen hade idrott fotboll , haha´.
Sen lunch och som tur va är att jag hade inställd spanska efter lunchen och sen inställd mentor som ska vara efter spanskan så typ 3 timmars lunchrast vi drog till mölnvik åt , sen gick vi bara runt och runt där. Sen la vi oss på konstgräset ett tag . Sen hade vi no igen , va lite mer aktiv på den lektionen ;) Efter det va det engelska saken jag missade så m va i skolan till halv 5.. Mkt kul..-.- Sen efter så gick jag och Borg till bollhallen , mötte Lukas , gick ner till konsum , sen drog vi alla hem till mig , gjorde inte mkt , Lukas drog efter en halvtimme. Sen började jag och Borg plugga matte , så nu är den klar. Sen lite på engelskan , ska kolla igenom innan jag gåro ch lägger mig , har läxförhör i morgon. Men va med borg  till halv 8 då henens buss gick . Sen drog jag hem och nu har jag städat mitt rum och ska nu dushca  och sen kolla igenom engelskan och soooooooooooooooooooooooova ! I love toooo sleeeeep ! Hhahaha , nej men ni fattar lite över trött nu eller vad så nu väntar duschen på mig.
Byebye sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0