Fredag &lov

Hejsötnosar ,  haft en bra dag ? Det har iallafal jag ! Kände mej småhäning i morse men åkte till skolan gick på alla lektioner på slöjden satt micke och jag uta på ett berg och brodera fast micke var inte å duktig på det ;) Men sen hade vi engelska , gick inte så bra som alla andra gånger , menmen... Sen efter skolan skulle jag gå hem med jocke och boggian , men på vägen bestämde vi oss för att dra hem till jocke och baka så vi gick och hämta tränings kläder till boggian och sen hem till jocke , vi satte igång och baka , det blev en rosa sockerkaka hahh vi var ju bäst på att baka , och utan resept .. Hahah men var med dom ett tag vi åt kakan med glass mums,  sen gick jag hem , nu sitter jag hemma och måste snart börja med mat till mn lillebror och hans kompis som snart kommer hem från fotbollscupen  fats jag tror inte jag orkar men får se. Här kommer lite bilder från i dag. PÅÅÅSK LOV NU NGN MER ÄN JAG SOM ÄR  LYCKLIG ÖVER SOLEN ?!

1. BRING SOM MATTANT SÖTVA ? ;)
2 JAG OCH MICKE PICKE PÖ
3 ROSA SOCKERKAKAN&GLASS
4. MICKE OCH MAX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0