Fredag

Hej skolan gick bra och snabbt i dag , började med matte gick väl sådär , sen hade vi spanska jag hoppas verkligen läxförhöret gick så bra som det kändes , sen hade vi no , gick inte så bra var helt på andra tankar kommer inte ihåg ngt från den lektionen , efter vare svenska som var väldigt lätt , efter det lunch . Sen svenska igen läste bara , läste typ 50 sidor brabra , boken är helt okej men vet inte vad den heter .. Sen hade vi slöjd då vi gick  spåret istället fr att jobba och fan va skönt värder det är. Efter det vara engelska . Sen slutade jag 10 i 3 mamma hämta mej , och nu ska jag ut och springa sen duscha. Efter det så ska jag upp till värmdövallen och kolla på min lillebrors match. Men hörs efter jag sprungit skulle jag tro.
/hannaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0