Godmorgon ,

Godmorgon , inte för att jag tror att så många har vaknat men ngt kanske i allafal (a)
Själv ställde man väckar klocka så jag skulle komma upp , och det gick bra , 9 är ändå inte så tidigt eller jo jag brukar sova till 12 menmen, mamma har badrummet nu , men är snart klar då jag ska in och fixa mej , mamma och jag ska skjusa adde lukas och hampus till ngn fotbolls sak sen ska vi vidare in till stan , åååh ser ni vädret ? Vad kan bli bättre .
Är det bara jag som blir lycklig av solen ? ILOVEIT. Aja nu ska jag snart få gå in i badrummet seeyoou. /hanna


Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

Har du lika varmt och soligt som jag idag?

2009-04-06 @ 09:40:44
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0