Helgeeeeeen.

Nu har ni fått vänta tillräckligt för att få höra om min ubersköna helg.
Fredag: Skolan gick bra , mötte martina i gurra  halv 4 , gick och leta färg till henne tog bussen  till kolvik , åkte hem till mej bytte om fixade oss lite ,  drog till värmdövallen , mötte Sabina Ia och Maija där , sen drog vi till mönvik köpte power king , tog lite bilder utan för willys det var absolut ingen som kolla det lovar jag ... ;) Men sen drog vi till grissling och tog lite bilder på bryggan , mysmys . Martina vart lite pervers haahha ! Men sen drog vi em till mej vid 9 fanns inget annat att göra  , men åkte hit , gjorde typ ingenting , somna redan vid 12  tidigt för att vara mej , men har vart sjukt trött under veckan så det var nog därför.

Lördag: Vakna vid 9 redan åt frukost , och martina  är rasist mot svarta mackor ops hah. Fixade oss och fick skjus till värmdövallen , var inte där så länge , började hagla , drog hem till martina , ar där till 4 , åkte vill värmdövallen , mötte Sabina och Maija där men dom drog så vi gick och sa hej till John och dom , sen hämta pappa oss i centrum , åkte hem fira min lillebror  , mötte Jocke och Simon , som hängde med hem ett tag. Gick och åt på grillen.Drog hem till mej igen , packa ihop grejer , skjusa hem jocke och simon , sen fick vi skjus till martina vi gick ut med hennes hund , fixade oss lite smått, tog med hunden lämna den i gurra till hennes mormor tror jag att det var , och vi skämdes inte på bussen , Martinas hund kan verkligen inte hålla tyst den har typ ADHD eller hur martina ? Men jag satt och gavra ;D Hhaah .
Men sen ddrog vi hem till john kolla film , sen vid halv 11 blev vi hämtade i mönvik  åkte hem till mej åt lite mackor och tårta , sen kom kim och jocke fast dom fick stå i fönstret jag var sjukt osocial förlåt , men orkade verkligen inte, vi somna vid halv 1 kanske kl var , eller jag somna då  i allafal ... ;)

Söndag i dag : Vakna halv 11 otroligt mkt skönare gick upp åt frukost , kollade på tv , sen fick vi skynda oss vi skulle på en visning i kopparmora , så vi släppte av martina där  , sen kolla vi på huset och nej vi ska inte flytta ! Men sen åkte vi till ingarö och kolla på ett hus , det är mamams jobbar kompis som letar hus så vi åkte med henne , men sen drog vi till boo lämna av alvina på ngn ponny ridning sak hon ska hjälpa till med , sen åkte vi hem hit , och nu sitter jag här vid datan. Har haft en sjukt kul helg med dej älsklings martina.

Kommentarer
Postat av: <33martina

vadå? du kan ju int eens rosta en macka dom smakade ju skit!:SXD hahah skoja bara , men du kanske kan rosta lite mindre nästa gång hahah:D haha, det var kul ända tills du fick sitta brevid ADHD-damphunden va ?!;D<33miss u !

2009-04-21 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0