I really love you

   

Emma tänk allt vi gjort. Sen vi var små har det alltid vart vi , alltid verkligen . Sen du föddes.
Att jag alltid har haft dej vid min sida har gjort mej så otroligt mycket starkare , du har byggt upp mej till den jag är.
Du har fått mej tro på mej själv , du har fått mej så otroligt lycklig , som ingen annan har fått mej, jag svär du är det finaste och dyrbaraste jag har , om jag förlora dej vet jag inte vad jag skulle göra , för det är du som får mej att orka och fortsätta kämpa. Men tänk alla sommrar , som den sommaren vi var på grönan , ´du hade dina puma shorts och jag mina röda och din bikbok fåse/väska du alltid gick runt med , hur löjliga såg vi inte ut ? Det var ju hemskt hah , men då tyckte vi att det var så fint haha , hur du på bussen hem härma dom där fjortisarna och jag satt och as garva och typ alla på bussen kolla på dej . Emma du har verkligen fått mej på benen i alla lägen , du vet att jag älskar dej och att jag inte behöver skriva en lång text för att du ska förstå att jag älskar dej mest  för det gör jag verkligen , .
Tvilling barndomsvän , jag älskar dej och kommer aldrig sluta älska dej förstår du det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0