Lista lista lista

HAR DU:
Någon som förstår dig? - Ja flera
Någon som du saknar? - ja om jag gör
Någon som du hatar? - Lite kanske.
Vem kramade dig senast? - Mamma
Vem pussade dig senast? - haha dedu .
Vem ringde dig senast? -  Emma <3
Vem ringde du senast? - spärrad mobil .
Vem var hemma hos dig senast? - John
Vem var du hemma hos senast?  - John
Har du några kärleksproblem? - nej
Har du pratat med någon idag? - Ja
Har du gråtit idag? - neje
Har du skrattat idag? -  Jaa om jag har hahah .

Jag:

Är singel? - aa
Svär ofta? - ja hah ops
Sjunger i dushen? - Ja det gör jag haha. 
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? -  Nej  vrf skullej ag ?
Skrattar åt dina egna skämt? - Hhaha bara jag som fattar mina skämt :D
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - Idontknow.

Har du:

piercingar? - Ja brosket
Syskon? - 2 st
Jobb? - går i skolan fortfarande
För många vänner? - Lagom , har dom jag behöver.
Rymt hemifrån?- Hahh hänt en gång.
Färgat håret? - YES
Bra självförtroende? - Nej hade
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja ,
varit kär? - aaa
Dumpat någon? - aa
Gjort något olagligt? - haha det beror på ...
brutit ett ben? - Nej det är det ända jag inte lykcas med hhaha :D
Tappat bort mig i min hemstad? - Ja hah .
Sett en fallande stjärna och önskat? - aa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja..
Smugit ut utan lov? - jaae (a)
En hemlighet som ingen annan vet? - jaa
Sovit en hel dag? - när jag är sjuk ja.
Somnat gråtande? - aaa..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - ne..
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - nja ja typ ngn :S
Ätit musslor? - Nej fy ?
Stått på scen? Ja på mallis haha fyfn va jag ägde ;) 
Färgat ditt hår svart? - Nej emo ?

Vad:

Längtar du till mest nu -  Sommaren faktiskt.
Ska du göra i helgen? - sola och sen grönan med tvilling.
Gjorde du igår? - Skola , var hemma sjukt tröött.
Ska du göra i sommar? - Massvis ! (a)
Åt du senast? - Mat med familjen.
Har du för mobil? -  sony ericsson
Köpte du senast? - Kommer ej ihåg..
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Oj hahh svimmat.

Vem/vilka:

Slog du senast? -  vet ej har inte slagit ngn på länge ..
Fick du sms från senast? - L- :)<3
Pratade du med i telefonen senast? - Emmaaaaa
Är din bästavän? - Martina och jessica ,
Vem kan du lita på?- Mina vänner eller dom flesta
Vet mest om dig? - många

Allmänt:

Har du pussat en groda? - Ja det kunde ju ha blivit en prins (a)
Kan du hjula? - Jaa ofc ;)
Är du EMO? - neje
Vågar du flyga fallskärm? - Neeeej ,
Är du hungrig? - Nope proppmätt
Är du blyg? - Ja rätt ofta fast det ska ändras på ...
Din första kärlek?-  hah vet ej -

Kommentarer
Postat av: michelle

Mina listor äger eller?

2009-04-26 @ 16:48:10
URL: http://greeniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0