Lördag

Godmorgno lördag , nu sitter jag hör fixad och klar , planer i dag : Jag har inga är inte det skönt bara vara hemma , kanske åker upp med mamma till mölnviko och fixar lite saker till min träning , asså knäskydd och sånt som behövs nu när jg ska opereras och sen efter när jag ska börja springa och sånt ordentligt igen , som jaglängtar till . Vill inte kolla på alla min matcher i år som ändå kommer bli typ. Fuck mitt knä säger jag bara-.-
Men aja , ska gå up och ta ngt att äta magen är hungrig . Men skriver mer under dagen . Loveyou and you love me iknow it. ;)

Kommentarer
Postat av: <3martina

kommer alltid göra!<33

2009-04-25 @ 20:30:52
Postat av: Hanna

Jag älskar dej martinaaa.

2009-04-26 @ 18:40:52
URL: http://alltidhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0