Lördag

Påsklovet har precis börjat så livet leker ju ;)
Men i går kväll somna jag tidigt vid 10 hade feber ,  så inte så konstigt , men vakna en gång i timmen , har inte sovit bra , men vakna vid 9 av att jag hosta och fick gå upp och ta host medisin och alvedon så jag ska orka dagen i dag , brabra.
Men Adde min lillebror och hans kompis dennis var vakna så vi satte oss och kolla på en film , har sett den förut men den är väl bra. Sen böja mamma göra frukost så vi satt och åt tillsammans , sen fick jag ett språng och började duscha och klä på mej , och nu sitter jag här klar och min buss går om 45 minuter så bra i tid iallafal , men dagens planer i dag ser ut så här .
Ska snart möta tora på bussen vet ej om annie hoppar på våran buss så möter vi jossan , så ska vi 4 fika inne i stan mer vet jag itne , men ska bli otróligt skönta tt träffa allihopa tillsammans blir kanske lite bilder får se , men åååh vad jag älskar att våren är här , det är varmt och så mysigt, sen i kväll ska jag nog bara vara hemma och vila måste göra det kanske gå en lång promenad med hundarna har itne gjort det på länge , men får se , kanske åker förbi mormor en sväg om jag har lust , nej men ja ´g vet inte får ta dagen som den kommer.
OCH PÅ TORSDAG ÅKER JAG TILL KARLSKRONA JAG LÄNGTAR SÅ MKT !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka ere på bilden ?:)

2009-04-05 @ 15:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0