Måndag

Hej äntligen hemma från  fängelset hemmesta skolan , nej men det känns som det . Men började 8 som vanligt tidigt och jobbigt , hade musik , ngt kryss så slutade tidigare , sen hade vi spanska gick bra , sen hade vi lunch jag micke och martin drog hem till martin och åt glass pizza och va inne på datan tjockisaar, sen hade vi no kollade på filmen vi börja på innan lovet Patrik 1,5 den har jag sett innan så nej inget för mej ;D Sen hade vi matte hade diagnos tror att det gick bra kändes så , och sist idrott , jag och borg gick hela spåret. Pratade lite med idrotts läraren efter om mitt knä , och att jag ska till äkaren igen den 13 maj typ , brabra. Sen hämta mamma mej i hemmesta centrum och nu sitter jag här hemma , i lillebrors rum och kolalr på tv och telefonen. Har inte vart min bästa dag i dag , harvart rött och irreterad på allt och alla förlåt beeeebisar ;) Men nu ska jag duscha, skriver senare lovelovehanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0