Måndag

Hej , fan va tråkigt skolan igen , menmen en ny vecka och allt känns ju helt okej ... Men nu är det exakt 2 veckor kvar tills jag ska träffa alla läkare och sånt och få reda på vilken avdelning jag ska sova på och sånt menmen 2 veckor fast det går snabbt. Men aja skolan gick bra började med musik , hade jullekrysset gick väl sådär skulle jag tro , sen efter det hade vi spanska , gjorde inte så mkt mest repetion från månaderna och datumen som är otroligt lätt ! Men sen hade vi lunch jag och micke drog till mölnvik sen var vi nere på fotbolls planen ett tag , men éfter det hade vi No kollade först klart på filmen sen gjorde vi ett häfte i grupper. Sen hade vi matte där jag kom en sekund försent och fick 2 minuters frånvaro är inte det otroligt irreterande eller ! JO SOM FFAN. men aja skit samma , sen sist hade vi idrott vi sprang någon bana , jag och borg gorde tillsammans och sprang bara halva banan för att vi har knä skada,men det gick bra. Efter det slutade vi mamma hmta mej vid konsum  10 i 3 , ochnu äter jag mellis.
Ikväll ska jag till min fotbollsträning så kommer bara skriva innan jag åker dit inge mer efter det bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0