Måndag kväll

Skriver inge mer  i dag , ska kolla klart på filmen mamma och jag ser på som går på 4an , sen ska jag sätta på en film här i mitt rum och föröska sova , för i morgon äre piss skola i gen -.- HATAR. Men nu på kvällen så cyklade jag och adde en bit och sen hopapde stuttsmatta mysigt mysigt :) Men åååh va ont i knät jag har . 
Vecko planering 
Tisdag: Baka efterskolan md bring jocke och boggian tror jag .. Efter det träffa john :D<3
Onsdag:Lillebror fyller år , gå på djurgårds match med familjen . 
Torsdag:Träffa emmaa ! :D<3
Fredag: Träffa Jessica&Linnea tror jag fyfan va kuul . KANSKE MARTINA SOVER HOS MEJ.
Lördag: Kanske vakna med martina får se :)
Söndag:Chilla som vanligt tror jag, städa och sånt skit -.-
AJA HA EN BRA DAG  I SKOLAN I MORGON ... -_-
oseriös bildd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0