Måndag

Hej , nu har jag kommit hem... TYCKER INTE OM DET. Ville verkligen stanna kvar , hade nästan gjort vad som helst för att få gjort det menmen ..mormor väckte mej vid 7 åt frukost, gick upp och sa hejdå till michelle och jennifer , sen ner till valparna , sen gick jag utoch satte mej i bilen .Hämta maria hos gunnel , sen åkte vi , somnade efter ett tag och sov till ringarum en bit i allafal , sen satt jag uppe och smsa hela vägen till stockholm , släppte av maria sen åkte vi till orminge , till mormor och morfar , där mamma och minaälskade hundar var  kul att se dom. SSen fixade jag mej snabbt sm bara den , åkte med mamma til sicklahandla saker till min lillebror sm fylller år på onsdag , sen tillbaka till mormor gick med hundarna , sen åkte vi hem , och nu sitte rjag och laddar upp massa bilder men skaberätta om  i går kväll oxå.

Ja i går kväll eller vid halv 4 kom Håkan och hoppa stuttsmatta med oss sen , åkte vi med honom till knösö , där vi grillade och hade jätte mysigt , ett hus precis vid vattnet , jätte fint avr det , så vi passa på att ta lite kort , men sen åkte vi hem vid 7-8 kanske klockan var, hopapde stutts matta och kollade film , sen somna vi vid halv 1 . Mer gjorde vi inte men skit mysig sista dag i allafal .
Nu kommer en massa bilder hoppas jag.. :)

Ni får bilderna för var dag smo komemri stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0