Måndag2

Hej enu en toppen dag kan jag säga , och den fortsätter . Men jag skrev ju innna jag åkte , men mamma och jag åkte och lämna hampus lukas och adde på bosön där dom skulle ha fotbolls sak i några timmar, sen åkte vi till stadion där vi ställde bilen och gick runt i stan , helt okej men gud va varmt det var. Men jag hitta i allafal en tunika ett svart linne och 2 tröjer till mej det kommer bilder senare , men efter stan så åkte vi och hämta killarna sen fortsatte vi till slussen där mamma släppte av mej och lukas och hampus , jag gick till bussen och killarna ner till deras mamma , sen mötte jag annie i skogsbo och så fortsatte vi hem till mej , och nu kollar hon på tv så ska snart gå tillbaka till henne ska vara lösa en sak men min bästavän , du får inte lämna mej nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0