MICHELLE KOMMER DU IHÅG DET HÄR ?

Sök på google på ditt namn och sen ta den 4 : de bilden och så skulle man se ut om 30 år .
Nej datorna glappar så det kommer in te bli ngra bilder men lägger in dom sen när jag kommer hem senre i dag efersom att kl är halv 2 så är det ju redan den 27: de.
Känns slite tjatit har sakt det på bdb oxå menmen
.

Juste min kusin garva så hon satte caramellen i halsen åt http://www.gebortentidning.se/ va inte det den sämsta julklappen ever ? hahahah ge bert en tidining  haha nu garva vi åt att bert ska ha en tidning bara för att jag skrev fel .
Det skavara ge bort en tidning  ni har verkligen ingen humoor.

På  pea var det en tjej som hette från : askhim och min kusin fatta inte att det var på engelska ASK HIM  så hon ba va vart ligger det hahah asså vi är blonda  .

Och nu bara sitter vi här och bara datanördar oss och kl är halv 2 typ  vilket liv vi har.
Men aja nu ska vi sova och inte bli sjuka för min lilla kusin ligger här inne och snarkar och har  39.6 graders feber och ingen av oss känner oss "friska" "pigga" om ni förstå men aja nu orkar jag inte skriva mer har blivit så mkt stav fel under tiden jag skrivit så min kusin håller på att garva åt mej hela tiden så när hon garvar garvar jag om ni förstår  BLONDA !

/blonda kusinerna


Superhjältetest resultat:


Du är Stålmannen

Stålmannen
88%
Hellboy
80%
Fantomen
80%
Hulken
76%
Robin
68%
Batman
56%
Wolverine
48%
Kattkvinnan
36%
Spindelmannen
18%
Du är en godhjärtad person
med utomjordisk styrka som älskar
att hjälpa andra.





Bara för att vi gillar män av stål .


024 T p e D  
128 B i A28 BILAR I ALPERNA
27 D p e V 7 DAGAR PÅ EN VECKA
360 M p e T 60 MIN PÅ EN TIMME
4100 Ö p e K 100% ÖPPET KÖP
552 K i e K 52 KÖTTBULLAR I EN KASTRULL
6365 D p e Å365 DAGAR PÅ ETT ÅR
718 H p e G 18 HÄSTAR PÅ EN GRIS
812 M p e Å 12 MÅNADER PÅ ETT ÅR
911 S i e F 11 SINESJUKA INSEKTER E FLUGA
105 F p e H 5 FLUGOR PÅ EN HÄST

Rätta svar: 0 av 10 möjliga.

För att gå vidare till det andra testet måste du klara 7 av 10 frågor.


VI HAR INTE SOMNAT ÄN UTAN LIGGER OCH GÖR LITE OLIKA TEST SOM VI TKR E LITE KUL.
DEN HÄR VAR EN RIKTIG HÖJDARE SOM VI LA IN DÄR UPPE .
hahahahah
oCH PÅ EMO TESTET VAR DET EN SÅN HÄR MAN SKULLE KRYSSA I .
MIN BÄSTAVÄN ÄR EN STEN SÅ KLOCKRENT JAG HAR JU EN STEN SOM HETER BÄSTAVÄN .


Kommentarer
Postat av: Joakim

men abo :D

2009-04-21 @ 20:41:28
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: michellleeeee

Haha fattar inte att vi kunde ha så kul saknar den tiden<3<3<3<3 men nu har vi sommaren 09 framför oss =D längtar till GOTLAND som fan=P=P

2009-04-22 @ 19:23:20
URL: http://gre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0