Myskväll.

Hej , hade det ganska mysigt vid brasan ;) Några i från min släkt var där så gick om kring med min lilla syssling Oliver även kallad Olli  olagligt söt  , han älskade alla getter ;) Mötte Emma där lite då och då ahah . Men  vi var där i några timmar och kolla på brasan o prata med folk mysmys. Men när vi skulle gå hem så gick vi förbi getterna igen men utan min syssling utan bara min familj och min hund och då stånga en get mamma mot staketet och min hund trodde på riktigt att han blev stångad så han la sej ner på marken och skaka , fattaa va vi garva , han trodde det på riktigt oxå . Men möte mycket folk jag kände där på siggesta. Menn u ska jag sminka av mej , och sen ska jag faktiskt ta lillebrors säng i dag kanske tar hans data oxå man får se ;). Men hörs  i morgooon /eranhanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0