onsdaaaag

Nu har jag äntligen tid att skriva , fick lite bråttom där i slutet . Men aja nu kommer dagen inte så lång men aja.
Blev väckt av mamma halv 7 , gick upp och gratta min lillebror som fyller år i dag hela 12 år ;) Börjar bli stor nu ..
Men vi åt frukost han öppna paket och jag börja fixa mej fick så där i dag , hade så jävla svårt att klä på mej haha fråga inte vrf för det vet jag inte men det vart  i allafal trikoer ett vitt linne och smurftröjan. När jag kom till skolan hade jag ju så klart glömt nykelt och det kände simon på sej , så han kom och öppna direkt , hade so föst gick bra , eller sådär haha , ritade , sen hade vi spanska , gick bra där med , men fick läxa.. -.- otroligt kul ? Nej men ´lurade våran lärare att vi sluta 20 över i stället för 30 så , fick 30 mins rast haha luurad. Men aja sen hade vi no , gick så där jobbade med yousef haha och det säger ju allt. Sen matte , gick oxå bra i dag faktiskt , helt otroligt hanna har blivit pluggis , usch och fy men skolan går faktiskt mkt bättre nu bara det att jag inte sköter läxorna ops hanna (a). Men sen vare lunch , lite sådär , efter gick jag med micke jonte och yousef ner till konsum köpte redbull , vi gick till fotbollsplanen i 10 min , sen vare so igen , ritade samma sak och är fortfarande inte klar säms or what ? :O Men sist vare engelska , hade världens tjockaste vikarie hah en riktig bulle om man säger så , vi kolla på film shreek eller hur den stavas smsa hela så missade ganska mkt av filmen , men satt i allfal i filips knä ett tag sen vart men martins kudde ;) Sen sluta vi 14:25 skön tid inte för sent . Gick ner till konsum blev hämtad av mamma åkte hem , städa rummet , duschade fixade mej sen åkte vi till matchen .
Och matchen blev 0-0 , fyfan va jag frös säger jag bara . BLÄ.
Nu ska jag nog kolla runt lite eller så blir det tvn , hörs i morgon då jag slutar vid 12 lyyyyx !
åker till mölnvik då tror jag med sillen och micke. TRÄFFAR EFTER MIN EMMAAA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0