Onsdag

Menhj nu börjar jag bli lite fufndersam : 16-20 en kanariefågel i norden!  Måste ha blivit ngt fel någon som ser om jag har räknat fel eller ngt ;) Okej vet ni vad jag gör nu ? , jag packar för i dag äre sista timmarna hemma sen sover jag hos mormor  och morfar i natt , sen åker vi tidigttidigt i morgon bitti skulle jag tro . Jag längtar , men jag komemr sakna min turk till tvilling , så otrooligt mkt. menmen slut pratat om det alla vet att jag ska åka till kkrona har nog tjatat om det sen imåndags skulle jag tro. Menmen i dag planer : Städa packa klart ut med hundarna , skulle träffat john men hinner inte :'(
Men sen ska jag åka till mormor och morfar tar nog bussen dit eller ngt vet ej än , får se. Menmen skriver lite senare .
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0