Onsdag

    
Du är kärlek för mej , men just nu vet jag inte vad jag ska göra.Vissa dagar kan du gå och hänga dej &andra vill jag inget annat än att ha dej nära....


Hej tidigt inlägg i dag , jag  gick upp kl 7 fixade mej och allt sånt åkte till skolan gick på so'n som gick otroligt bra , är nästn klar med arbetet om Frankrike , sen gick jag på spanskan och kände på rasten att jag fick så otroligt ont i huvet magen och mådde illa men gick på den lektionen sen ringde jag pappa och fråga om jag gick gå hem , och ja så han kom och hämta mej , tack pappis. Men skulle träffat john i dag men blir nog inte så ... synd hade verkligen velat men mår inte bra så det får bli en annan dag och jag vill ju inte bli sjuk nu absolut inte ! Det är många i min klass som är sjuka och jag vill verkligne inte bli det absolut inte. Men ska till skolan i morgon om jag inte spyr eller ngt sånt , då går vi ju till halv 12 så inte så lång dag heller skönt. Men ja dom lektioner jag skulle haft i dag är efter spanskan skulle jag haft no sen matte sen lunch i 50 min tror jag inte så lång i allafal , sen skulle jag haft so igen , och sen engelska därvi har läxföhör som jag verkligen har pluggat till , vi har 12 oregelbundna verb så det är ju 12   gånger 3 kan man säga asså då typ 36 glosor vi ska kunna , fast dom är lätta faktiskt , trodde det skulle vara svårt men nej nej :) Men nu sitter jag inne på lillebrors rum vidhans tv och hans data , tur att han inte är hemma då skulle han fått spader på mej , han gillar inte att jag sitter här och har datan i sängen , och jag vet att du läser men det var ett nödfall nu ;) Hhaha men aja ska mysa med hundarna och om jag är snäll så tar jag ut dom på en runda , men får se håller på att smina nu , så ska ut och lägga mej i soffan med täcke och kudde och lite tee, sek kommer jag nog somna om jag kännder mej rätt.  Men skriver senare . /Hannaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0