Onsdag börja med ett leende

Hej nu är jag hemma ... Har egentligen ingen stor lust att blogga men jag vet inte vad jag annars ska göra ..
Men blev väckt kl 7 tyckte pappa var så konstig som bara stog i köket och stirra ut genom fönstret , men tänkte inte mer på det utan fixade mej och åkte till skolan , allt gick bra började med so fick mkt beröm stolt , sen hade vi spanska som gick bra den med , jobbbade som ett djur :DSen vare no gick oxå bra ... inte fult så bra men hängde med , sen hade vi matte som gick super bra faktiskt , sen hade vi lunch vr nere på fotbolls planen , sen hade vi so igen ännu mer beröm fan va grym jag är haha . Sen hade vi  Engelska , gick så där jag och micke hade lite kul ops hhaha . Hade skratt damp.
Men fter skolan gick ja ner till konsum , orkar inte berätta mer jag bara gråter , faaan vrf just duu !
Kim gräset är grönare på andra sidanhoppas du har det bra ! Vi tänker på dej.
Men sen åkte vi hem , så har jag fått ett brev från karolinska  att jag ska dit den 11 maj och sen läggas ni den 12 maj och opereras på 13 maj .. NÄRVÖÖÖS SOM FAN BENEN SKAKAR !Men aja orkar inte skriva... börja med ett leeende sluta med tårar.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0