Onsdag

hej onsdag och näst sista dagen på veckan , för alla 7 or på våran skola är lediga imorgon , för utväcklingssamtal.
Men i dag gick det bra kom 5 minuter försent till skolan inte så mkt men vi började med så ritade , gick bättre i dag än i går då jag slängde alla täckningar. Men sen hade vi  spanska , gick oxå bra man skulle läsa upp endialåg med max och det gick bra .. Sen vare no prov , känndes som att det gick jätte bra faktiskt men man vet aldrig så säger jag typ om alla prov , men jag svara på alla frågor i allafal , så det går säkert bra. Sen hade vi matte prov , a-delen i dag vi hade b delen i går , men blev klar först det var rätt lätt faktiskt , sen vare lunch martin va mattant i dag men han tog en paous närvi kom ner och åt , det blev kykling ris och ngn sås, sådär faktiskt kunde vart godare.. Sen gick jag sillen jocke brning ner till konstgräset fotbollsplanen då samma sak , och spela fotboll sen kom youcef med oxå , jag och youcef låg och sola haha , men sen hade vi so  igen , vi fick sockerkaka och saft , för  i går hade vi en föreställning för föräldrar på kvällen och då sålde vi för 500 kr riktigt bra  , så vi gick det som vart över, sen kolla vi på film hela lektionen fett slappt ;)Sen vare engelska och nu är våran riktiga fröke tillbaka saknar vikarein han var så skön ngn som håller med mej från klassen ? Men aja sen sluta vi 14:25 jag gick ner till konsum , blev hämtad av pappa som körde hem mej , jag åt och har pratat i telefon till nu , mobil beroende orwhat ? ;DMen aja i kväll blir det fotboll tror jag är otroligt förkyld men får se hur det blir här kommer lite bilder...

1 MARTIN SOM MATTAAANT :D
2, jag i dag
3, min misse tjock som fan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0