Opss mobil beroendeeeee.

ÄR DU BEROENDE AV DIN TELEFON? 
SÅ FORT DU SER DET HÄR ÄR DU UTMANAD!

Var ligger din telefon när du sover? -  Under kudden
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? - Evernever
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? - Vart är min mobil , ååh har jag tappat den
Hur många telefoner har du haft det senaste året? -  2009- 3 st-_- Nu ska jag ha min låång tid
Får du någon gång fått höra att du är en telefonälskare? -every daay .
Hur många samtalsminuter har du ringt?   63:47:20 .
Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? -nej eller dom säger ignet ;)
Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? - inget älsk , själv : från micke
Vad står de i de senaste skickade sms:et? - okej <3
Vem är överst listan över missade samtal? -  Doltnummer som ring 8 ggr
Vem är 6a på listan över mottagna samtal? -David
Vem är 2a på listan över uppringda nummer? -  john ångerman <3
Har du som bakgrunds bild? - En på mej och anniie
Hur mkt batteri har du?  -  70 %
Vem är 8 på din kontakt lista? -  Amanda L
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? - gillar massa (a)
Vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? -  Grillen
Vad heter din mobil, som bluethooth namn? - Hanna&oscar
Den bästa låten på din mobil? -  Vet ej.
Den sämsta låten på din mobil?
  -  Sonyericsson
Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?  - En på ett smycke. 
Hur mkt är klockan när du gör detta? - 16:57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0