Påsk afton

tänkte skriva om i gåIr först , det låter väl bra ? :)
Men vi vakna vid 10 kanske , eller ja salsa väckte oss med pusar i hela ansiktet, vi plattade jennifers hår och sen gick vi ner och åt frukost , gick upp sminkade oss och satte på oss kläder, gick ut och hoppa stuttsmatta , gick upp igen satte på oss bikini och lite sånt , gick ut hoppade stuttsmatt aigen , solade lite , fikade , hoppa stuttsmatta ja ni förstår hela dagen bestog av stuttsmattan otroligt kul att hopppa med kusinerna . På kvällen , fikade vi sen kollade på på talang sen mitt i mörkret sprang vi ut och hoppa stuttsmattan med en sko haha , fyvan kall det var. Sen somna vi vid 12 halv 1 tidigt för att var mej.

Idag , vaknade michelle vid 8 då hon väckte mej , men jag somna om , vid 9 kom min andra kusin jenifer in och klappa mej på kinden så jag vakna , hah  vi gick ner åt frukost segade oss verkligen , sen fick vi jäte bråttom , fixade oss och kllädde på oss på 15 min typ , drog in till stan köpte en kofta på gina , michelle köpte ett par jeans leggings som jag har likadanna , och ett par vanliga jeans. Sen gick vi mest bara omkring , åkte till maxi och köpte godis till michelle och jennifers påsk ägg , juste hur många påsk äg har ni fått  ? Jag har fått 5 st tror jag . Men sen åkte vi hem satte på oss tunikor och bikini la oss på stuttsmattan och sola ,  hoppade lite , och nu sitter jag här , ska snart gå till dom andra och strunta i datan , men hade lust att kolla runt lite se vad man har missat you know ;) Men aja hoppas ni har en bra påsk , för jag kommer ha en jätte bra :) Juste tack mamma och pappa för pengarna i love. Aja ha en bra dag kanske skriver i kväll om jag har lust/tid/orkar. / Lovehanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0