Perfekt lördag

Hej fyfan vilken underbar dag jag har haft , bättre start på lovet kan man inte ha.Börja med att jag mötte torapå halv 1 bussen , vi åkte till londinviadukten mötte upp annelie och jossan , gick upp till jossans lägenhet där , asså hennes mamma bor där , hämta pengar , gick till slussen , sen vidare till gamla stan och när vi var där , så kom 2 spanjoner och ba :
- Foto fota
-Vi ba visst
Sen ställer han sej och håller om oss , sen bytte dom av så båda fick fota sej med oss , vi trodde vi skulle fota dom , men hah , annelie kom på en sak varför , Jag har blondt hår jossan ljus brunt tora svart/murkbrunt och annie rött , så klockrent of what ? Hahah men sen gick vi ända till djurgådsbron då vände vi och gick till t-centralen tog  tunnerlaba till slussen sen buss till londinviadukten gick upp till jossan hämta hennes buss kort , sen åkte vi till slussen tog köpte kakor och påskmust , sen drog vi till zinken och satte oss i en park kommer inte i hår vad den heter , men så satte vi oss där komemr jätte härliga bilder därfifrån sen , men sen började vi dra oss hemmot jossan hopppa av i londinviadkten och annelie i gurra , jag och tora åkte till vv , träffade jocke simon och biggian , var lite med dom , sen tog vi bussen hem , nu sitter jag här och gör ingenting , men fick inte ta hem ngn efter som att jag är halvt sjuk eller är typ det, annars skulle jag vart med älskling. Men aja nu komemr bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0