Söndaaag3

Gud vilken tråkig dag seriöst, jag har inte fått så mkt gjort men en hel del i allafal , jag började städa rummet och vek in allt i garderoben och då orkade jag inte ta ut allt och rensa så det  får nog bli efter lovet eller ngt , men är inte helt klar med städningen men det får blir senare orkar inte ´just nu , men jag gick ut med hundarna med mamma efter kolla jag på tv på en dans kanal ooooh hanna ska´lära sej danska wiiie  ? Nej skoja jag har så otroligt tråkigt måste jag bara säga , men i morgon ska jag och mamma in till stan , som jag sakt tidigare ser fram imot de sen ska jag höra med min saknade martina om hon kan ses . Men har inte så mkt mer att berätta , jag kommer nog somna tidigt ikväll skulle jag tro , kanske blir lillebrors rum i dag igen så skönt där , för där kan jag kolla på tv Host micke :D Hahah micke jag saknar dej. Aja/ Lovehanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hanna din lilla buse det på min blogg får ju mej o se som att jag skryter om mej själv <33 haha

2009-04-05 @ 19:23:08
URL: http://greeniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0