Söndag

Okej nu är det sista dagen här , tråkigt vill inte åka hem.Men i går kväll prata vi i telefon , kollade på 2 filmer . Tandläkaren och någon annan , men michelle och jennifer somna så jag låg helt själv och prata med michelle som prata i sömnen eller sov halvt , haha låter säkert konstigt men aja.
Jag hade en jätte bra  påsk faktiskt , nu kommer lite höjd punkter vid matbordet som min morfar sa.
Morfar: Vilken sill tog jag förut ?
Vi: röksill
Morfar:Jaha okej , kan jag ta den andra då ?
Vi: jaa ,
Morfar: men det var ju samma ju ,
Vi:Nej nu fick du den svenska löksillen
Morfar:jaha , va bra då förstår den mej bättre
Vi : eeh aa ?
Morfar: ja frö den andra förstog jag inte vad den sa , och jag förstog ingenting .
Vi:ASG !

Morfar: Jaha finns det bara lite potatis ! Då äre bäst att jag plockar på mej ngra stycken
Vi:Men morfar hhaha !
Alla garva för att han var så nål.

Morfar:Ja jag har ju alltid ätit dom där mamma mia köttbullarna
vi:Mamma mia ? Du menar mamma skans .
Morfar : JAJA MEN DET 'ÄR JU SAMMA SAK .

Hhaha min morfar  är väl klockren ?
Samma sak i vintras  när jag och michelle ville ha , en plastpåse , så gick han ut i garaget och sen , fick vi en flytt kartong , hhahahh . Men aja nu ska jag kolla på repriset av talagn 2009.
Byebye . /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0