Söndag

Det blev inge fiske utan vi stanna vid huset , jag tog ut min kanin på tomten lite och sånt som är nödvändigt.
Sen 27 över 2 gick jag till bussen och var i hemmesta halv, hud typ 3 minuter fett lång tid , driver så klart.
Mötte jossan där hha när hon gick över övergångs stället så hoppa hon bilen längst fram börja garva och kollade på jossan okej nte bilen men gubben i bilen om ni inte förstog det.. -.-. Men vi kollade på matchen och på värmdövallen var oxå john calle marcus och ngn andy tror jag att han hette , men tjejerna vann matchen med 5-2 eller 6-2 eller jag vet inte kommer inte ihåg med dom vann i allafal . Efter prata jag lite med tränaren sen gick jag jossan och emma ner till centrum , emma gick till hennes... vet inte vad ? Jag och jossan gick och köpte glass och  väntade på pappa , körde hem jossan och pappa körde hem mej, när jag kom hem vare bara jag och lillebror hemma , så vi passade på att göra lite popcorn mums.. men nu orkar jag inte skriva. /hannaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0