Söndag

Hej först vill jag säga förlåt till min kusin för att jag inte ringde henne i går kväll stor förlåt gumman , jag ringer senare i dag jag är ändå hemma hela dagen å du kan oxå ringa om du ser det här (aa)
Men ja i går kväll fick jag tydligeninte sova för 2 personer som ringde och väckte mej när jag sluta svara på sms  när jag somna så , ja hah lite kul faktiskt , men somna runt halv 4 efter att ha prata med lskling , gick inte så bra jag lacka ur lite ...Men aja vakna av väckar kl 9 och hade ont i hela kroppen skulle träffat babbeeeees i dag men det går inte jag orkar inte ens gå till köket och göra frukost .. :( Förlåt tjejer ni vet att jag älskar er otroligt mkt , ni lyser upp min värld så otroligt mkt. Men i dag ska jag inte göra ngt speciellt alls , nob bara vara hemma , kanske tar en promenad med hundarna om jag orkar benen bara viker sej .. Men aja ni kanse vill ha vecko planeringen ,
Måndag i morgon: Stan och shoppa vår saker med mamma
Tisdag:träffa john och sen emma .
Onsdag: Vara hemma hos mormor och morfar hela dagen morfar fyller år packa måste jag oxå , sover hos mormor och på
torsdag:tidigt åker vi till kkrona WIIIEIEIEIEIEIEI LÄNGTAR EFTER ER SÖTNOSAR.
Men aja nu ska jag inte skriva mer skriver senare .
lovehanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0