städa packa hmm ?

Skulle ju vart med tjejerna i dag , men så blev det ju inte som ni lästei förra inlägget eftersom att jag är sjuk .. :(
Men sen kom jossan på att vi kanske kunde ses ngn tmma och bara sitta inne på dellan i gurra och fika , men nej ickesanicke , hanna får inte gå ut i dag ,men i morgon och då ska jag ju shopppa loss med mamma . Fuck säger jag bara , men aja inget att göra åt vill bli frisk innan kkrona ÅÅH vad jag längtar efter er älsklingskusiner. Men a så min dag i dag blir att packa lite smått är upptagen hela veckan fram till torsdag så ska börja ta fram de jag vill ha med mej och kolla ut en lagom stor väska blir nog min favvo ändå , men sen måste jag stor städa mitt rum det behövs verkligen , ser inte braut där inne sen ska jag nog rensa min garderob det behövs oxå , ta undan alla skit varma tröjer och ta fråndom lite tunnare vad tycks om det sötisar ? Och jag vill bara säga att jag har 70-80 läsare fast det går lite upp ochn er för varje dag .. inte bra men komentera oxå det är ju många som läser så vrf inte slänga in en komentar när ni ändå är här ? (aa)
Aja nu blir det städ dags .. notsofun .

Kommentarer
Postat av: Michelle

hur ser man hur många det är som läser bloggen?<33 älskar deej

2009-04-05 @ 19:26:04
URL: http://greeniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0