Tisdaaag

 
jag älskar dej mer än någon annan , så snälla ge mej en chans till så ska jag rätta till allt , jag lovar
jag ska göra allt för oss två .





 dag av klarad otroligt skönt! Men vi började med idrott där jag kom försent för att det var så otroligt mkt köer , men det var fotboll , det gick otroligt bra , sen hade vi matte där vi gjorde ett liter oförberätt prov , som jag hoppas gick bra sen resten va den lektionen spela vi plump, jag och micke kom inte överens då , ops råka bita honom , goooes wild child . Menmen , sen hade vi svenska 2 pas s gick inte så bra max typ mörda mej den lektionen haha jag jonte och max hade lite kul eller max hade roligt åt mej -.- huum hah . Men sen hade vi lunch gick ner till konsum med maxoch jonte hah fick en sockerdricka mums , sen resten av rasten gick vi till fotbollsplanen och kolla på dom andra som spela.Sen hade vi so som går jätte bra just nu jag jobbar om frankrike , kulkul , sen sluta vi 13:50 , gick ner till fotbolls planen och spela bussen tills sko.bussen kom , då jag åkte hem. Nu har jag vart hemma ett tag har pratat i telefon och ätit lite , och så klart vart ute med hundarna. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv  kan inte göra två saker samtidigt är sämst ¨på det så aja men skriver senare tror jag eller jo det blir så . /hannaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0