Tisdaaag

Hej nu är jag hemma igen , ska berätta om min dag .
Föst hade vi idrott som jag skrev i morse ,  kul vare faktiskt fast tog det lungtlungt , sen hade vi matte där jag jobba på som ett djur för att inte´hamn efter och tycker det grå bra i matten nu  brabra , sen hade vi 2 svenska pass som vi satte ihop så vi fick sluta tidigare  , men vi gjorde läxförhöret som jag tror gick väldigt bra , och sen lite andra saker som jag och borg inte faatta ngt av ops ;) Sen hade vi lunch rast heltokej mat , sen gick vi ner till konsum. Sen sist hade vi so först skrev vi lite om vad kommer jag inte ihåg , sen kolla vi på film , och vi sluta 13:40 skönt , gick till bussen och tog den hem , sen fick jag skjus till hemmesta vart över 3 halv 4 tog bussen till john , där jag var till kl 5 , tog bussen till hemmesta där jag blev hämtad . Aja har haft en bra dag i allafal , men skriver kanske senare . LOVEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0