tisdag2

Hej hemma igen eller har vart ett tag , men åkte och mötte john i kolvik , gick till fotbolls planen låg där och prata , sen tog vi bussen hem till mej kolla tv , spelade spel och vem ägde , jo jag ! HHAHAAH john tainte illa upp men du sög och det vet du ;) Innocent Men iallfal gick med honom till bussen , sen gick jag hem .. har ätit och ltite grejer. Men nu kommer första skoldagen .
Börja med idrott , gick en promenad lilla simon bara försvann Surprised Många blev oroliga specieellt lärarna hah. 
Men sen haed vi matte i en timme börja med nutt kapittel , gick bra , haha jag var otroligt duktig Laughing
Menmen , en hade vi svenska , 2 pass 80 min , gick bra läste sista delen .
Sen vare lunch rast och precis när jag tagit mat , så går brand alarmet , snacka om att man blir sur , menmen det var bara ngr snor ungar som satte på den ... Men åt sen drog vi ner till fotbolls planen ,
efter vare sista lektionen , och det var so . TRÅKIGT. men aja ótroligt tråkigt inlägg idag ber om ursäkt men har inte så mkt att skriva om , hörs kanske senare.

Kommentarer
Postat av: jooohn ångerman,

vadå sög på spelet? jag vann ju nästan och hade aldrig kört dt spelet förut ju.hanna jag var faktiskt AS BRAAA!<3

2009-04-16 @ 15:58:48
Postat av: Hanna

Hhahahaah neej jooohn du sög faktiskt :D

2009-04-16 @ 21:23:01
URL: http://alltidhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0