Torsdag

Hej min dag har vart lång kan man säga ,  blev väckt kl 6 av mormor gick upp klädde på mej , åt och sen satte mej i bilen , somnade nästan direkt  och sov halva vägen , till ringarum , as skön , lyssna på min musik hela vägen , sen när vi hade 1-2 timmar kvar var mina älsklingar vakna så satt och messa så mkt som möjligt. Kom fram vid 1 halv 2 , då jag dushc aoch när jag kom ut ur duschen hade jennifer kommit hem , vi satt och prata väldigt länge jag sminkade mej och sånt , satt vid datan prata i telefon , och massa saker. Sen efter ett tag kom michelle hem , vi hoppade stuttsmatta ett tag och bar plankor för dom håller på att bygga ett staket , så det hjälpte vi till med . Sen gick vi in prata i telefon , sen bytte kusinerna om , vi gick ner och åt. Sen drog vi ner till fotbolls planen , jennifer tränade  jag och michelle kollade oh stog och lekte med en boll . Sen gick jag och jennifer hem , michelle börja träna vi ska snart ner och möta henne så hon inte behöver gå hem själv . Men nu ska vi kolla klart på filmen kanske skriver senare , inte säker men aja ,& juste vi har haft sol hela dagen , hahaha inte ni stockholms suuckers skoja bara men vi har haft sol hela dagn. /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0