Torsdag2

Hej, dagen började ju bra, gick  spåret med martin , sen blev man mat tant med Elsa helt kej faktiskt , gjorde inte så mkt , slutade 11:40 brog till mönvik med Sillen &Micke , sen drog Sillen hem , jag och Micke drog till gurra och mötte Martina hon hade idrot men slutade efter så vi vänta på henne , efter drog vi till forum , gick om kring bara.. 
Vi tog bussen till orminge , fick väta där i typ 40 min på 422'an haha och jag med mitt flum :O Hhaha men helt sjukt underbar dag , vi mötte annie oxå så han säga hejdå till henne , KOMMER SAKNA DEJ OTOROLIGT.
men Juste mobilen är typ sönder , eller jag ka inte ringa och inet smsa , fråga mej ite vrf , och fucking telia gör inte saken bättere-.- Aja funkar snart igen hoppas jag . Men pallante skriva nu , så skriver kanske senare  .
blev ingen emma i dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0