Torsdag2

Hej igen , just precis nu börjar min fotbolls träning, men jag får inte vara med.. Men aja i dag har jag hunnit med massa saker i gen , men mkt kvar att göra faktiskt . Men efter jag skrev sist så satte jag mej först ute med mamma och plugga , sen gick jag in och plugga engelska och har gjort klart matte läxan som är till på tisdag gud va duktig jag är , en jag tyckte det var lika bra att göra allt på samma gång så jag ine behöver plugga som en galning i helgen , skönt. Sen satte jag på mej jogging skor och sprang en stund med min hund , det går bättre och bättre för varje gång, har tappat all min kondis men det går frammot faktiskt TUR säger jag bara  , men åååh va spänd och närvös jag är in för den 13 maj  operationen, men i allfal när jag kom hem började jag laga maten gick ut en stund , för mamma var och hämta lillebror och Anika , så jag gjorde maten i dag , efter så hoppade jag in i dushcen och nu har jag kommit ut , nu ska jag föna håret och lite grejer , sen blire tv i lillebrors rum och plugga lite till på engelskan .
Tack jessica Linnea ni betyder otroligt tjejer lämna mej aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0