Torsdag2

Hej jag bara hostar och hostar mer och mer så otroligt jobbigt säger jag bara ! Vet ej om det blir ngn skola för mej , måste kanske gå för det är ju sista dagen innan lov. Men utväcklingssamtalet gick bra , vi kollade igenom vad lärarna skrivit det såg bra ut , sen tog vi upp vrf jag inte trivs i skolan óch lite sånt , sen hur det går med läxorna. Men a det gick bra enligt både mej och mamma. Efter åkte vi hem snabbt gick  ut med hundarna sen åkte vi till mölnvik köpte ny data mus till mej för min glappar men inte nu längre (aa) .
Men efter det åkte vi hem jag kolla på en film och halv sov, mamma åkte förbi jobbet och adde var på fotbolls träning så jag börja städ lite smått men sluta efter ett tag , och började plugga istället kan allt nu , bra hanna ;) Men nu ska jag städa mitt rum . hörs kanske senare ... Lovar inget , seyou♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0