Jaha

Hej igen , jag har faktiskt vart jätte duktig , har pluggat engelska. Gud känns verkligen som jag har tagit tag i allt nu , i skolan lämnar jag in läxor nu som jag kanske skippade förut och pluggar till äxförhör som jag typ aldrig gjorde  förut , fan va stolt jag är nu (a) Men i allafal , jag har pluggat som jag sa pratat i telefon som vanligt , och kollat på tv , skulle vart uppe vid min fotboll nu men vicki kunde inte, och det är ingen idee att åka dit då för vad ska jag göra då ? Men pappa kommer nog snart och hämtar mej så ska vi åka till mormor jag ska dushca och lite sånt. Men vecko planering kommer nu
Tisdag i morgon: Slutar tidigt i skolan , vet inte vad jag skla göra efter hem och plugga tror jag .
Onsdag: Skolan , till fotbollen om vicki kan .
Torsdag: Går halv dag i skolan slutar asså typ halv 12 ska väl försöka träffa ngn efter det .
Fredag :Knakseeee men skriver inte än vad smom kommer hända är i allafall ledig från skolan .
Lördag: Grönan med eeemmaaa !
Söndag : Vakna med emma .
Måndag: Blir säkert emma igen eftersom att vi är  lediga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0