Hejsan

 
Hejsan , vi kom iväg ut med båten runt halv 3 , först drog vi till vaxholm köpte glass brända mandlar, och lite annat smått , det var ngn marknad. Sen fortsatte vi mot skuru där vi skulle lämna av min moster, men vi åkte dit lämna av henne, och sen hem igen , samna till på hem vägen fast det inte tar lång tid alls hem därifrån , men sen lämna vi av mamma och lillebror och jag och pappa testade båten lite extra ;) Går inte så snabbt när dom är med. Men sen drog vi hem , åt och kollade på tv ngt riktigt roligt med rockband som körde fotboll , höll på att kissa på mig så kul det såg ut. Men sendrog jag med mamma till Älta och lämna lite saker och nu är jag hemma igen har vart det i1 timme men har haft annat för mig än datan . Börjar tröttna på datan nu , men ska sociala mig på msn och sen försöka säga förlåt till "M" är verkligen så ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0