Måndag


 

Hejsan , vakna kvart över 6 av alarmet mådde sjukt dåligt , smo jag gjorde hela dageni går . Gick in till mamma och pappa och prata lite med dom och vi bestämde att  jag skulle stanna hemma idag , gick in och messa micke sen somna jag om till halv 10. Åt frukost med mamma ,sen har jag bara pluggat engelska och no , läst ur boken , den hemuppgiften vi har med svenskan , boken är sjukt seg men äntligen börjar det hända saker. Men aja nu sitter jag och lyssnar på musik ska ta en alvedon och göra tee ,  sen kolla på tv tror jag. Och senare om jag orkar duscha känner mig sjukt ofreessch asså ! ;O Blir nog ingen fotboll i kväll , är matt i hela kroppen , men skriver senare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0