Min daaag freedag

Hej ,  hadeju sovmorgon i dag , men jag mötte micke vi gick upp till skolan .
Sen tog våran klass och engelska klassen bussen och tunnelbana till badet  ,
 hade lite fritt bad innan , sen gjorde vi testet efter gick vi och duscha direkt och låg ute ,
på gräset och bara tog det lungt. tog sen bussen till orminge , sen vidare till gurra då jag gick upp till , 
lungnet och mötte emma , vi gick till henens farmor och platta håret och lite grejer ,
sen drog vi till forum , sen vidare till biltema  sen till gurra , och sen hem ;)
 Vi plattahåret , sen drog vi ner till bryggan och där vänta Martin och Filip  ,
dom tjata ner oss för vi va så snabba , .... Men vi åkte och lämna Filip han skulle äta .
Vi åkte runt lite åkte till macken och köpte kola , sen hämta vi filip igen , bytte till hans båt åkte lite.
Sen la vi oss i min båt och bara mös lite ;) Sen drog jag och emma upp och åt och dom hem .
Nu slöar vi oss... Hör i morgon . 2 bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0