Snabbis

Hann med halv bussen i morse , mötte micke i centrum och martin som kom cyklanade vi gick upp till skolan  ,
jag börja leta efter tora och hitta henne tillslut :) Vi prata lite sen gick vi ut och "lyssnade" på rektorns tal , pratade med älskling då så hörde ingenting  . Men sen hade vi no i en timme för vi har inställd på tisdag i stället då , sjukt skönt , men fick en läxa inte så svår läsa 2 sidor , wooiiiee.. Sen gick vi till bussen och åkte till siggesta , men bussen gick inte ända fram så vi fick gå typ 1 km , kulkul . Sen körde vi jag körde med Micke Filip Martin Max och Yousef och gissa vem som vinner ? Jo jag så klart haha , sen åt vi och körde 9 hål till , körde inte då utan gick med och skrev poängen , sen börja vi gå igen till busshållsplastsen , jag hoppa av på vägen och drog hem . Efter ett tag messa martina att jag skulle gå ner till bryggan så , gick ner dit , sen drog vi och hämta filip , och medans martin va och hämta john låg jag och filip och prata lite  , sen gick vi upp till mig,  jag bytte om och sen tog jag halv 8 bussen till träning , gick bra i dag tycker jag   Men ska duscha  nu , byebey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0