Söndag

Hejsan , mår alla bra ? Jag mår bra , bara det att jag har världens magverk fortfarande.. Måste ta ngn tablett eller ngt.
Men vi vann matchen med 11-0 . bra tjejer ! Efter det åkte jag och mamma och köpte thaimat och åkte och hämta Adde hos en kompis, sen drog vi hem åt, och nu har jag duschat ska sätta på mig myskläder och ta ut hår inpackningen och lägga mig i sängen och kolla på en film , mysigt värre faktiskt .  Men först måste jag göra tee oxå .



Men ja jag fick oxå en komentar från en anonym läs på bilden va frågan va . Men jag tänkte faktiskt svara på den här satt dom som läser vet. För det första så blev det mindre och mindre på sommarlovet eftersom att jag va på gotland i 3 veckor och några dagar och hade inte tillgång till data varje dag , sen när jag kom hem så börja det bli tråkigt , jag kom inte på vad jag skulle skriva och sen hade jag inte tid. Jag vet inte än om jag ska ta bort bloggen eller inte, det får ni faktistk komentera om  , ´men  ja det va väl svaret jag hade på det. Hoppas du blev nöjd.


Fick en till komentar om i vilket fotollslag jag spelar i , : Jag spelar i värmdö if f94/93, jag och en till tjej i laget är dom ända 95orna . Så nu vet  du det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0