Tisdag


Hejsan , dagen gick snabbt i dag eller ja för att sluta så sent så gick den rätt snabbt.
Ni såg lektiorna nedanför så orkar inte skriva alla igen , men alla gick väl bra :)
Men mamma hämta mig efter och jag åkte hem , har städat min garderob och rum nu på kvällen , eller ja sen jag kom hem  , ätit och ska snart duscha och sen sätta på en film , är trött som bara den i dag , brukar inte vara så här trött , skoltrött redan ? (a) Yeees iam.  Men jag kommer kanske blogga varje morgon och varje kväll inget jag kan lova men jag tror det blir så har nästan ingen tid på dagen , har andra saker att göra lixom  , kommer vara mkt med pluggandet nu , jobbigt med betyg och sånt , men ska försöka få så bra som möjligt så just därför vill jag inte lägga ner mkt tid på bloggen.Meni varje inlägg kommer även en låt&en bild från dagen eller en gammal det får vi se , låter inte det toppen ? Jora det gör det :) Men nu ska jag in lite på facebook , sen börja duscha och sånt , byebye babes
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0