Min daaagi


Hej , mår ni bra ? Jag mår väl bra men min mage kronglar och har gjort nu , ett tag sen sommarlovet till och från , vi ska testa och se om det är mjölken som är fel , för jag ahde problem när jag va liten med det. Men skoldagen gick bra, skit skönt fatksitk , men sprang bara ett varv på spåret och sen fick jag ont im in sena pratade med läraren och nu ska jag ha ilägg i skorna , för aj gtrampar fel så senan , a något fatta inte så mkt . Men aja , jag och borg gick ner till konsum och köpte kladdkaka och satte oss på konstgräset och mååånga smaka ;) Men orkar itne berätta så mkt , för jag och mamma ska dra och fixa ilägg och lite annat som behövs , men vi hörs kanske senare har rätt mkt plugg nu... Plugis i kväll är det som gäller palalr inte plugga på helgen :)
Men byebye
alltid på braaa humör med denna låååt ! :O 
 

Kommentarer
Postat av: saga

vad gör du då? :)

2009-08-27 @ 20:25:33
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0